Jak działa KsiegowyNaStart?
Aktywnie zbieramy od przedsiębiorców informacje o ich wymaganiach w zakresie obsługi księgowej i kadrowej. Regularnie przychodzą do nas zapytania od firm, które poszukują księgowego. Przedsiębiorca wypełnia formularz, w którym szczegółowo precyzuje swoje potrzeby.
Dodaj swoje biuro, a otrzymasz konkretne zapytania ofertowe od przedsiębiorców poszukujących księgowego. Stwórz ofertę dla swojego potencjalnego Klienta, my wyślemy ją do przedsiębiorcy. Skontaktuje się on z Tobą, jeżeli Twoja oferta będzie dla niego korzystna. Skonstruuj więc tę najlepszą – skorzystaj z naszych porad i sprawdź jak powinieneś to zrobić. Zobacz także jakie odniesiesz korzyści, jeśli zdecydujesz się dodać swoje biuro rachunkowe. Tylko w pakiecie biznes gwarantujemy minimum 10 zapytań ofertowych rocznie. W pakiecie na start przeciętnie otrzymasz od jednego do trzech zapytań, na które będziesz mógł odpowiedzieć swoją ofertą.