Przedsiębiorcy w serwisie KsiegowyNaStart składają zapytania ofertowe a my kierujemy je bezpośrednio do biur rachunkowych. Widać już wyraźnie, że zapytania ofertowe traktowane są różnie. Ze zdziwieniem stwierdzamy, że wiele biur przewleka złożenie oferty, a nawet zupełnie ignoruje te zapytania. Oczywiście zrozumiałe są czasami sytuacje wyjątkowe jak na przykład choroba czy zdarzenia losowe. Jednak przedsiębiorca, który się do nas zwraca oczekuje szacunku w postaci szybko i profesjonalnie złożonej oferty. Widzimy także, że część biur nie ma zaufania czy zapytania ofertowe nie są spreparowane, fikcyjne i podejrzewają, że jest to dla nich czysta strata czasu. Jednak rynek rządzi się twardym prawem – to przedsiębiorca decyduje, gdyż jest klientem i on płaci. Może zatem złożyć zapytanie jedynie po to aby sprawdzić ceny, może też przebierać w ofertach. Co gorsze takie zapytanie może złożyć także konkurencja. tego nigdy nie wiemy i się … nie dowiemy. Jedyny sposób aby zdobyć nowych klientów to rzetelnie i sprawnie odpowiadać na wszystkie zapytania ofertowe. Nie obrażać się i nie wybrzydzać. Trzeba się także liczyć z tym, że należy złożyć wiele ofert aby pozyskać jednego klienta. Trzeba zatem włożyć pracę w to aby nasze biuro się rozrastało i pozyskiwało nowych klientów. Ta praca jednak się opłaca, gdyż klient raz pozyskany zostaje z nami na lata. Warto o tym pamiętać odpowiadając na kolejne zapytania ofertowe bez żadnej gwarancji, że ktoś się do nas odezwie.