­

Struktury JPK w biurze rachunkowym i u klienta

Często na naszych spotkaniach z właścicielami biur omawiamy struktury JPK. Nadal część z właścicieli nie do końca zdaje sobie sprawę z tego jakie są to struktury, co zawierają i które z nich będą emitowane w biurze a które u klienta biura. Trzeba jasno i dobitnie stwierdzić, że w biurze rachunkowym z reguły nie będą dostępne [...]

Autor |5 grudnia, 2016|Blog, Księgowi|0 komentarzy

Zmiany w biurach rachunkowych w 2017 roku

Kolejny rok 2017 przyniesie sporo zmian w pracy biur rachunkowych. Do tej pory jak wynika z naszych spotkań z właścicielami biur nie interesowali się oni na czym ich klienci wystawiają faktury. Z reguły otrzymywali faktury sprzedażne w formie papierowej. Teraz to się zmieni, gdyż od lutego 2017 roku trzeba będzie wysyłać regularnie co miesiąc pliki [...]

Autor |2 grudnia, 2016|Blog, Księgowi|3 komentarze

Szukam biura rachunkowego – jak wybrać najlepsze?

Wiele osób poszukuje usług księgowych – zarówno tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją działalność jak i doświadczonych przedsiębiorców. W przypadku nowych firm szczególnie istotna staje się możliwość wykorzystania nowoczesnych technologii w kontaktach z biurem rachunkowym. Silna konkurencja między biurami sprawia z kolei, że nawet podmioty długo obecne na rynku mogą zyskać na zmianie obsługującego je aktualnie [...]

Autor |4 sierpnia, 2016|Blog, Dla przedsiębiorców|23 komentarze

Jak stworzyć nazwę dla biura rachunkowego?

Nazwa Twojej firmy czy też Biura Rachunkowego to jedna ze składowych ich sukcesu. Dobra nazwa wywołuje pozytywne skojarzenia i emocje wśród Twoich odbiorców oraz pomaga w zdobywaniu zasięgu. Mimo, że sukces można osiągnąć i bez niej, wybierając właściwie, dużo łatwiej budować kolejne elementy skutecznej identyfikacji i komunikacji z Klientami. […]

Autor |1 sierpnia, 2016|Blog, Księgowi|1 komentarz

Jak dobrze promować biuro rachunkowe?

Często mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Mimo, że w niektórych branżach konkurencja na tym polu jest bardziej intensywna niż na innych, trudno rozwijać swoją działalność  bez podejmowania jakichkolwiek kroków w tym kierunku. Sytuacja taka ma miejsce w przypadku biur rachunkowych – często posiadają one stałą bazę klientów jednak zdobycie nowych jest coraz trudniejsze. [...]