­

Jak pozyskać klientów dla nowego biura rachunkowego?

Każdy kto rozpoczyna przygodę z samodzielnym prowadzeniem biura rachunkowego, staje przez wieloma wyzwaniami jednym z nich jest pozyskanie klienta. Jest to szczególnie istotne w sytuacji, kiedy jesteśmy nowymi uczestnikami rynku a nasza konkurencja nie daje za wygraną. Jakie działania powinniśmy podjąć, aby zwiększyć swoje szanse i zdobyć potencjalnych klientów? Identyfikacja grupy docelowej. Jeśli już wiesz [...]

Autor |8 lutego, 2017|Blog|3 komentarze

Struktury JPK w biurze rachunkowym i u klienta

Często na naszych spotkaniach z właścicielami biur omawiamy struktury JPK. Nadal część z właścicieli nie do końca zdaje sobie sprawę z tego jakie są to struktury, co zawierają i które z nich będą emitowane w biurze a które u klienta biura. Trzeba jasno i dobitnie stwierdzić, że w biurze rachunkowym z reguły nie będą dostępne [...]

Autor |5 grudnia, 2016|Blog, Księgowi|0 komentarzy

Zmiany w biurach rachunkowych w 2017 roku

Kolejny rok 2017 przyniesie sporo zmian w pracy biur rachunkowych. Do tej pory jak wynika z naszych spotkań z właścicielami biur nie interesowali się oni na czym ich klienci wystawiają faktury. Z reguły otrzymywali faktury sprzedażne w formie papierowej. Teraz to się zmieni, gdyż od lutego 2017 roku trzeba będzie wysyłać regularnie co miesiąc pliki [...]

Autor |2 grudnia, 2016|Blog, Księgowi|3 komentarze

Szukam biura rachunkowego – jak wybrać najlepsze?

Wiele osób poszukuje usług księgowych – zarówno tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją działalność jak i doświadczonych przedsiębiorców. W przypadku nowych firm szczególnie istotna staje się możliwość wykorzystania nowoczesnych technologii w kontaktach z biurem rachunkowym. Silna konkurencja między biurami sprawia z kolei, że nawet podmioty długo obecne na rynku mogą zyskać na zmianie obsługującego je aktualnie [...]

Autor |4 sierpnia, 2016|Blog, Dla przedsiębiorców|14 komentarze

Jak stworzyć nazwę dla biura rachunkowego?

Nazwa Twojej firmy czy też Biura Rachunkowego to jedna ze składowych ich sukcesu. Dobra nazwa wywołuje pozytywne skojarzenia i emocje wśród Twoich odbiorców oraz pomaga w zdobywaniu zasięgu. Mimo, że sukces można osiągnąć i bez niej, wybierając właściwie, dużo łatwiej budować kolejne elementy skutecznej identyfikacji i komunikacji z Klientami. […]

Autor |1 sierpnia, 2016|Blog, Księgowi|0 komentarzy